Feb 10, 2012

“Prihvatljiva” kolateralna šteta dejstva vakcine Gardasil

Sudeći prema izjavama medicinskih “eksperata“ i farmaceutske industrije SAD, veoma su retki slučajevi koji su pretrpeli štetne posledice od vakcinacije.

Njihov stav prema osobama koje su iskusile neželjene reakcije na vakcinaciju je nedavno jasno izrečen u članku pod nazivom „Vrednost života: statistički pogled“, autora Rika Džonsa:

„Vakcinisanje dece sa ciljem da se spreči prenos infektivnih bolesti je dobra društvena praksa i sa zdravstvene i sa finansijske tačke gledišta, uprkos činjenici da ona kod pojedine zdrave dece može da izazove neželjene reakcije, povredu ili čak da dovede do smrtnog ishoda. Što se tiče vakcina, ogromne društvene koristi koje proizilaze iz njihove primene bacaju u zasenak par tragičnih slučajeva koji se mogu javiti kao rezultat ove prakse.”



Za sve njih prihvatljivu kolateralnu štetu predstavljaju sve one osobe koje usled vakcinacije pate od neželjenih reakcija, povreda ili su tragično okončale svoj život. Prensimo potresna svedočenja o ovim „retkim slučajevima” sa smrtnim ishovodom usled primanja vakcine Gardasil.

Džesi Erikson (Jessie Ericson) – preminula 40 sati nakon treće doze Gardasila

Džesi je bila jedan od retkih pojedinaca koji su zaista posedovali “žar” za životom. U njenom svetu svako je zasluživao razumevanje i ona je svojom životnom filozofijom učinila napor da prema svakome iz svog okruženja to razumevanje i pokaže. Šta god je radila sve joj je polazilo od ruke, bila je osoba koja je uživala u životu.

Sve njene nade i snovi su okončani naprasno 28. februara 2008. godine. Tog dana su je roditelji pronašli mrtvu na podu kupatila, svega 40 sati nakon što je primila treću dozu Gardasila. Džesini roditelji su ostavljeni da se pomire sa činjenicom da njihove drage kćeri više nema, dok je za neke ona samo još jedna “osoba manje“ na listi onih koji neće morati da se suoče sa rakom grlića materice.

Kris Tarsel (Chris Tarsell) – preminula 18 dana nakon treće doze Gardasila

Kris je pronađena mrtva u krevetu fakultetske spavaonice 18 dana nakon što je primila treću dozu Gardasila. Njena iznenadna smrt je ostavila u nedoumici veliki broj ljudi koji su se pitali šta se dogodilo ovoj ljupkoj, veseloj, darežljivoj i brižnoj osobi, koja je bila takav blagoslov za bližnje.

Krisin kardiolog nije uspeo da otkrije uzrok njene smrti. Njenu smrt nisu temeljno istražili ni CDC ni FDA. Nisu čak ni popričali sa njenom porodicom kako bi prikupili podatke o eventualnim simptomima koji su se kod nje javili pre ili nakon vakcinacije? Zar ne bi trebalo da urade statističku analizu svih smrtnih slučajeva koji su nastupili u kratkom vremenskom periodu nakon vakcinacije kako bi utvrdili da li isti predstavljaju samo “slučajnost“?

Za razliku od njih, ovu analizu je uradio doktor Džejms Geret (James Garrett), i postavio je na veb-sajt: www.gardasil-and-unexplained-deaths.com. U svom izveštaju on zaključuje da je, sa statističke tačke gledišta, neodrživo tvrditi da nijedan od ovih smrtnih slučajeva nije povezan sa primanjem vakcine Gardasil.

Anabel Morin (Annabelle Morin) – preminula 15 dana nakon druge doze Gardasila

Anabel je primljena u bolnicu sa afazijom (nemogućnošću da razume izgovorenu ili napisanu reč) i poteškoćom da stoji na nogama, 16 dana nakon što je primila prvu dozu Gardasila. Niko od članova njene porodice nije znao da je primila Gardasil, zato i nisu posumnjali da su simptomi izazvani vakcinom. Anabel je kasnije primila i drugu dozu, i samo 15 dana nakon primanj adruge doze, ova četrnaestogodišnja Kanađanka, francuskog porekla, se vratila kući iz škole, večerala, i otišla da se okupa i da čita knjigu. Pola sata kasnije je naprasno umrla.

Kardiolog nije uspeo da utvrdi uzrok smrti ove devojčice. Da li je ova okolnost pokrenule opsežnu istragu kako bi se utvrdio uzrok njene smrti? Ne! Čini se da kanadske zdravstvene vlasti za ovakav slučaj ne mare ništa više od svojih kolega u SAD.

Džasmin Renata (Jasmine Renata) – teški zdravstveni problemi i tragičan ishod

Džasmin je primila prvu dozu Gardasila u septembru 2008. godine. Mesec dana kasnije, dobila je bradavice na rukama i koža joj je postala jako suva. Bradavice su uklonjene, ali su se vratile nedugo nakon što je primila drugu dozu Gardasila. Tada joj se u šakama javio osećaj slabosti, trnjenja i peckanja, a istovremeno su se pojavili bol u stomaku i kratkotrajne amnezije.

Džasmin je primila treću dozu Gardasila 17. marta 2009. godine. Njeno stanje se naglo pogoršalo. Postajala je sve napetija, nastavila je da se žali na peckanje u šakama i stopalima, a pojavili su se i razni novi simptomi. Amnezije su se pojačavale, tako da više nije mogla da se seti ni prostih stvari, poput rendanja šargarepe. Nedugo zatim, počela je da oseća bol u grudima i ubrzan rad srca.

Ova nekada zdrava i vredna osamnaestogodišnja devojka, umrla je u snu 22. septembra 2009. godine, nešto više od šest meseci nakon što je primila treću dozu Gardasila. Ni u njenom slučaju nije utvrđen uzrok smrti. Džasminin kardiolog je isključio upotrebu droge i alkohola kao potencijalnih uzroka smrti. Kako zdravstvene vlasti na Novom Zelandu reaguju kada mlada žene naprasno umre bez vidljivog uzroka? Na veliku žalost Renatine porodice, oni se ponašaju isto kao i njihove kolege u SAD i Kanadi. Izgleda da nisu zabrinuti – jer je u pitanju samo još jedan “nesrećan slučaj“.

Samo mali deo “retkih slučajeva”

Ove mlade žene predstavljaju samo “delić“ grupe onih osoba koje su umrle zbog vakcinacije Gardasilom. Poznato je da VAERS (Vaccine Adverse Event Reporting System), programu koji funkcioniše pod okriljem CDC i FDA i koji služi za prikupljanje informacija o neželjenim posledicama koje su nastupile nakon vakcinacije, bude prijavljeno svega od 1% do 10% slučajeva osoba koje iskuse neželjene reakcije na vakcinaciju.

Da li je možda još 50 ili 500 porodica izgubilo svoje bližnje usled vakcinacije Gardasilom? Niko sa sigurnošču ne zna.